poniedziałek, 10 października 2011

Koniec :P

Tak dla waszej informacji kończę pisać bloga :)

2 komentarze:

  1. hej. przypadkiem czytając bloga oli kliknęłam na nick który tam się wyświetlił xd , czyli twój. :) heh . znam olę. to moja najlepsza przyjaciółka. masz rację mówiąc , że ola jest bardzo dobrą, lojalną, wyrozumiałą, szczerą przyjaciółką. kocham ją jak siostrę. :) heh. opowiadała mi o tobie . same superlatywy. cieszę się , że ją szanujesz :) hehe bo gdyby tak nie było xd to ... ja stoję za nią murem ! :) . a tak wgl to każdy ma problemy . głowa do góry. też je mam w tej chwili. 3maj się . A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stasiek, jesteś najlepszym przyjacielem, jakiego kiedykolwiek miałam. Ty zawsze umiesz mnie zrozumieć, zawsze znajdziesz dla mnie czas. Taki przyjaciel trafia się raz na miliard, dobrze, że to mnie los dał kogoś takiego jak Ty. I pamiętaj, że NIGDY, ale to NIGDY nie zapomnę tego co dla mnie zrobiłeś. Pamiętaj, że ZAWSZE możesz mi o wszystkim powiedzieć, ZAWSZE możesz na mnie liczyć...

    A blog jest świetny, mam konkurencje ^^
    I oczywiście dziękuję za tak miłe słowa w moim kierunku :*

    OdpowiedzUsuń